SB 1024

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 13 11:23:15 CET 2000

On Wed, Jan 12, 2000 at 11:44:18PM +0100, Aleš Bílek wrote:

> jak

> nejnovejsi
> je

> Jo, dik, sndconfig sice SB najde ale ohlasi, ze neni zadna podpora SB live a
> nazdar ...Mam orig instalaci linuxu RH6.1 a zinstaloval sem co slo :). A
> jelikoz sem rychle nakouk na stranky creativu a nic sem nenasel tak prosim o
> adresu kde najdu ALSA, nejak me nema rad servetr, vzdycky kdyz se napotreti
> z wokemn pripojim tak me po chvili vykopne :( - ne vzdycky, ale skoro, takze
> nemam moc casu na hledani, furt s e pripojovat  .... At zije telekom ...:(((

  creativacky driver je trochu jednodussi k rozchozeni (staci jen prelozit
  jeden modul navic a spravne ho nakopirovat)

    http://opensource.creative.com/

    (kouknete vespod na latest CVS source snapshot - nemuzu se tam ted
    prostrelit)

  ale alsa mi chodi taky pekne (rozdil jsem zatim na tech mp3kach nejak
  nezpozoroval...)

    Ferda
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."