Zprovozneni mod_php.

Petr Tomasek tomasek na ebed.etf.cuni.cz
Čtvrtek Leden 13 14:56:44 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, Michal Krause wrote:

>Jak presne jste zkusil to AddType? Spravne by IMHO melo byt
>AddType application/x-httpd-php3 .php3

Presne tak jsem to zkusil. Jedine, ceho jsem docilil bylo,
ze me netscape nabidl nahrani do souboru, z cehoz vyplyva,
ze a) prikaz se uspesne provedl a b) apache nepozna, ze na
application/x-httpd-php3 ma volat mod_php3. Cili shrnuto
hod_php3 je asi mrtvy...

Petr Tomasek

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/