Zprovozneni mod_php.

Petr Tomasek tomasek na ebed.etf.cuni.cz
Čtvrtek Leden 13 16:39:05 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, Radek Vybiral wrote:

>Distribucni balik obsahuje PODROBNY navod, podle ktereho kdyz postupujete,
>NELZE nedojit ke kyzenemu vysledku zprovozneni PHP3 modulu.
>
>R.V.

Jaky balik mate na mysli? (.tgz primo z apache/php, nebo
distribuce...)

Delal jsem to podle souboru INSTALL v apache a php, plus
jsem zmenil nektere adresare (pomoci configure skriptu),
plus jsem tam pridal nektere funkce (napriklad
suexec; vsechno podle dokumentace). Ovsem nevidim duvod,
jak by tyto veci meli ovlivnit fungovani php modulu
(obzvlast, kdyz si ten modul pri kompilaci konfiguraci
apache zjistuje).

Jinymi slovy: prominte, ale potrebuji delat mirne
"customized" instalaci (proto to prekladam a ne instaluju z
.rpm-ek).

Petr Tomasek

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/