Podivny pad serveru

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Leden 13 19:29:36 CET 2000

On 13/01/2000, Pavel Kankovsky wrote:

> To, ze se konfigurace nemenila (kteryzto vyrok stejne vetsinou znamena,
> ze dotycny uz zapomnel, ze neco menil <g>), nic nedokazuje, protoze se
> mohly zmenit nejake vnejsi podminky.

To je pravda.

> Treba by to slo posilat pres seriovou linku.

A slo by to delat redundantne? Tedy aby fungovala normalni i seriova
konzole? Nebo by pripadne slo poslat na serovy port jenom logovani?

> (Taky byste uvitali kartu, ve ktere by byla slusne velka flashka, do ktere
> by jadro mohlo jednoduchym zpusobem zapisovat svoje narky (rozumej
> takovym, ze to bude fungovat i ve chvilich maximalniho stresu, ale zas ne
> tak trivialnim, aby se tam ulozene veci jednoduse znicily) a ty tam
> zustaly i po restartu?)

Jo. A jeste by se mi libila moznost hardwaroveho resetu po siti nebo
mobilem a sitove zarizeni, ktere by fungovalo jako terminal k pocitaci,
ovsem tak, ze by bylo kabelem primo pripojene na vystup graficke karty a
klavesnicovy port. Takze by treba pres ssh slo vlezt i do BIOSu. To by
se mi fakt libilo...

S pozdravem