z Woken do Linuxu ?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Leden 13 21:41:28 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, Stanislav Rusman wrote:

> Dobry den,
>
> potreboval bych poradit, zda je mozne v M$ Windows stahmout softwarw pro Linux,
> a pote ho nejakym zpusobem dostat do Linuxu, na stejnem disku.
> V archivu se mi podobny problem nepodarilo najit.

Zrejme proto, protoze to zadny problem neni :))

Prohlizecem normalne stahnete soubor na disk, po prijemnem rebootu je
potreba pripojit cast disku, kde lezi zmineny soubor, napr.

mount -t vfat /dev/hda2 /mnt/dos

a pak se projdete do adresare /mnt/dos, kde Vas ceka krasna struktura
cele casti disku, tak jak je videt pod M$ softem.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |