ztraci se mi maily pro uzivatele

Čtvrtek Leden 13 22:29:48 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, Zdenek Pizl wrote:

> i to odmitnuti by snad melo byt zalogovano, nebo ne ? Zavisi to asi taky
> na asi na LogLevelu, mam sendmail a loglevel 14. A uz se dostavame k
> sendmailu :o(

Mozna by to melo byt zalogovano, ale kdyz prilozite ucho k dratu, tak
budete vedet, jestli se treba vubec snazili o nejake SMTP spojeni. A mozna
se dozvite i jine zajimave veci (zazil jsem pripad, kdy naopak neslo mail
odeslat: server zkousel identd, protoze byl port zafirewallovany,
dostal ICMP port unreachable, a server z toho byl tak spatny, ze
neudelal SMTP greeting, ale kupodivu slo zadavat SMTP prikazy).

> BTW - snifferem mate na mysli treba tcpdump ?

Treba. I kdyz kdosi taky tvrdil, ze tcpdump zadny sniffer neni. Fakt je,
ze neni trivialni z nej vylomit obsah zachycenych paketu v citelne podobe.