PINE jenom z commandline ?

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Leden 14 09:05:09 CET 2000

Jiri Lisicky wrote:

> A co takhle?
>
> echo "Subject: Nazev mailu
> From:bill_gates na microsoft.com
>
> Tak copak nam pise?
> "|mail komu na kam.cz

To byl samozrejme prvni napad, udela co ma UVNITR mailu,
nikoliv v obalce pri spojeni na port 25 SMTP serveru.
O to mi slo.
Pres pipe a telnet rovnou na port 25 to taky nejde,
asi (urcite) proto, ze se neceka na odpovedi SMTP serveru.
Pouzit sendmail -t nejde, ani ten to neudela. Qmail nemam,
mozna se s nim zacnu kamaradit.
Sazel jsem na perl modul, ale ten ve finale pousti sendmail -t.
Nakonec jsem zvitezil - posilam to lokalnimu sendmailu
a v nem jsem nastavit vselijaka prepisovani maskaradovani ...
Nefungovalo by to ale, pokud bych nejel na Linuxi stanici
a nemel ji k dispozici ... :)

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz