Podivny pad serveru

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Leden 14 10:24:11 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, Michal Krause wrote:

> Pri posledni kontrole byly oba v pohode. Ale to bylo pred temi pady.
> Proverim to...

Pripojim se s podezrenim na HW pricinu. Moje posledni zkusenost byla, ze po
nekolika zurivych padech systemu (jadro jsem postupne stridal od 2.2.6 do
2.2.14pre a nic) to nakonec skoncilo pri poslednim rebootu, kdy mi (asi
BIOS) suse odpovedel, ze prej "CPU0 failed" a smytec. Nasledovala uspesna
reklamace zakladni desky a problemy zmizely.
Pruvodni jevy pri tech padech byly temer shodne. Nahodne se ukoncujici
procesy, hlasky o nedostatku pameti, ruzne paniky kernelu apod. V logu
nebylo ve vetsine pripadu nic, obcas nejake mene fatalni Oopsy, nez to
zatuhlo.

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600