z Woken do Linuxu ?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Leden 14 10:41:04 CET 2000

> Dobry den,
>
> potreboval bych poradit, zda je mozne v M$ Windows stahmout softwarw pro
> Linux,
> a pote ho nejakym zpusobem dostat do Linuxu, na stejnem disku.
> V archivu se mi podobny problem nepodarilo najit.
> Dekuji
> stanislav.rusman na seznam.cz

Existuje aplikace explore2fs, ktera spustena ve Win "vidi" na disky s ext2
linuxu. Stahovat software pro linux samozrejme neumi, ale umoznuje vam z Win
kopirovat, mazat a prohlizet linuxove soubory.
Umi je i editovat, tuto volbu bych ale moc nedoporucoval.
I tak se ale v tomto pripade nevyhnete nutnosti, nasledne nabootovat do
linuxu a stazeny a prekopirovany software tam dale instalovat. Aplikace
explore2fs byla na nekterem CD-ROM PC Worldu letos, ale mam ji tady u sebe
zazipovanou.

S pozdravem,
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen