mgetty + ppp

Dušan Sýs sys na spk.cz
Pátek Leden 14 15:03:34 CET 2000

Ahojte,
obcas se mi stava, ze uzivatel ktery se pripoji pres modem zustane v systemu viset i po odpojeni tel. linky.  V system je videt ale jeho ip je nedostupna. Nejhorsi na tom je ze se mi sekne modem, pres ktery se pripojil. Jedna se o USR Courier 56K. Vsechny kontrolky na celnim panelu sviti jako by byl pripojen, krome MR ( Modem Ready). Na modem se neda dovolat ( serie ho vsak prehodi dale ) pomuze jen vypnuti a zapnuti. V systemu take visi pppd spadleho uzivatele ale po jeho killnuti se nenahodi mgetty.

Nesetkal jste s tim nekdo ?

Zdravi Dusan Sys