RivaTNT2_M64

Aleš Bílek mars.et na iol.cz
Pátek Leden 14 15:33:10 CET 2000

> Mam RedHat 6.1CZ , a nejde mi vyssi rozliseni nez 640x480 , mam jiz vyse
> zminovanou kartu s 32MB Video RAM , Linux nasel RivaTNT2_M64 s 4MB.
> Nevite jak najit ten spravny driver . A zvysit tim rozliseni . S Linuxem
> delam asi jen pul roku.Dekuji.

No, ja mam NVIDIA VANTA s 32 megama graf pameti a nasdtavil sem tam
XFREE86_SVGA a jedu v pohode 1024x768 a nabizi i vic, coz ovsem monitoru se
moc uz nelibi .. Jo, ten XFREE86_SVGA je na instalacce RH6,1 kdyz pouzijes
nejakej rpm tak to odtamtud vytahni a k X udelej symlink od tohohle ...

Cau

[eT]

Doufam ze to pujde, ja mam linux 14 dni :))). No, kazdopadne, me to de ...