prevody mailboxovych formatu

Jiří Mlíka (Jiri Mlika) jmlika na volny.cz
Pátek Leden 14 22:14:16 CET 2000

Leos Bitto wrote:

> Tohle jsem ja vyresil instalaci Outlooku Express verze 5 (je i u Internet
> Exploreru 5). Ten se da nastavit jako IMAP klient => umi ukladat maily
> na unixovy stroj, odzkouseno s imap serverem z RedHatu. No a take umi
> importovat maily z starsich Outlooku Express i z plnohodnotnych Outlooku.
> Takze: naimportovat stavajici maily do Outlooku Express 5, oznacit je,
> drag&drop do IMAP folderu a je to. Me to takhle zafungovalo pokazde.
>
> Leos Bitto

     Mohu doporučit. Právě jsem to dělal a je to OK. Jen dodám, že jsem to
zkoušel
s Outlook Expessem z MSIE 4.0.
     Je to akorát takové ruční. Snad by to šlo zautomatizovat nějakým
prográmkem
přes OLE Automation. U OutlookExpressu to asi nepůje, ale s "velkým"
Outlookem
by to snad šlo. Pokud nechcete obíhat mašiny a máte přístup k jejich registry
přes síť,
tak tam hodíte odkaz, aby to proběhlo  jednou při startu (přihlášení) a máte
to zautomatizované.
Celkem krkolomné, co? Pokud to vůbec takto zautomatizovat jde.

                                          Jirka

--

Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)