Náhrada za sendmail

Jiří Mlíka (Jiri Mlika) jmlika na volny.cz
Pátek Leden 14 22:00:03 CET 2000

   Dobrý den

   Děkuji za příspěvky na toto téma.

Je to divné, ale rozchodil jsem "sendmail". Příliš velkou radost z toho

však nemám, protože jsem, do konfiguráků nacpal všechno možné i nemožné

z různých HOWTO a ani nevím, k čemu to všechno je. Tak se jen bojím,

kdy se mi při této "divoké" konfiguraci ztratí nějaký mail.

   Neodpustím si poznámku. Říká se, že kdo nikdy nekonfiguroval "sendmail"

není opravdový správce UNIXu. Já se tedy rozhodně jako správce UNIXu necítím,

avšak myslím si, že "sendmail" je pro mnoho lidí naprosto nevhodný program.

Třeba pro mne, Linuxem asimilovaného WinUsera, a to se nějakého kofiguráku

hned tak neleknu navzdory své kompromitující WinMinulosti :-)

   Bohužel stále nevím co místo toho, asi vyzkouším ten Qmail nebo PostFix.

                               Jirka

--

Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)