Jak nainstalovat minimální verzi Linuxu

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Sobota Leden 15 16:30:07 CET 2000

:> hledal jsem, kde bych se dozvěděl, jak nainstalovat minimální verzi Linuxu,
:> tedy verzi, která zabere co nejméně prostoru na disku, respektive disketách.
:> Mohl byste mi někdo poradit, a nebo doporučit nějaký zdroj informací, ze
:> kterého bych se mohl dozvědět, co je potřeba udělat, jaké soubory nahrát
:> apod.

co tak pouzit niektoru existujucu distribuciu ako zdroj ?

napr. LRP: http://www.linuxrouter.org

LRP is small enough to fit on a single 1.44MB floppy disk, and makes
building and maintaining routers, access servers, thin servers, thin
clients, network appliances, and typically embedded systems next to trivial.

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying