Exotika jako S3 Trio3D??? ovladac???

Jozef Cierny cierny na intrak.tuke.sk
Neděle Leden 16 10:55:26 CET 2000

hm, moja verzia rh6.1 celkovo stoji nie za vela, ak sa to da slusne
povedat, mate original, od znameho,alebo len tk zbastlene baliky ?, ako ja
... tiez moze byt ciastocne problem...

>   3.3.5 tam byly uz predtim :-(

u mna ta karta na 3.3.5 ide, aj ked ma to nejake muchy, ktore sa tu uz
rozoberali...(ciarky po obrazovke pri presune okna...)

> Ja vymenou karty :-)

aj to je riesenie, ale v podstate je to tak rozsirena karta, ze v kazdom
archive linuxackej konfery najdete postup, ako ju rozbehat...ak by boli
problemy, mailnite osobne

						XXr na sT!Tc0_23