zamrznuti kernelu

Jan Liska lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Leden 16 15:06:11 CET 2000

On Sun, 16 Jan 2000, [iso-8859-2] Miloš wrote:

> Ahoj vsici.
>
> Nesetkal jste se nekdo nahodou s tim, ze vam nove zkompilovany kernel prave
> pridany do lilo vypise Loading kernel..., zacne hrabat na disku a dal uz
> nic? Setkal jsem se s tim u 2.3.22 a 2.3.36. Mam takove tuseni, ze by to
> mohlo byt neco castecne i s harwarem (ze by y2k ? :-), ale je to jenom
> dojem.
> Nemate nekdo nejakou zkusenost?

Ano, presne tohle se mi stalo pri roubovani, tusim, 2.3.36 na notebook s
RH5.2 (updatovanym pro kernely 2.2). Po upgradu na RH6.1 to zacalo
fungovat - duvod neznamy...

--
Jan Liska * E-mail: lisak na infonet.cz * WWW: lisak.infonet.cz
PGP key: finger lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz