z Woken do Linuxu ?

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Leden 16 21:22:43 CET 2000

Vaclav Slavik napsal:

> Huh? Nevim jak pri zapisu (stejne bych nedoporucoval), ale
> pri cteni se s tim snasi dobre. Funguje. Narozdil od

Pokud dobre precte adresar, tak ano. Ale stava semi (resp. porad to zustava
stejne), ze misto adresare mi rekne, ze se jedna o neco jineho (ted nevim,
jestli symlink nebo nejaky divny sobor).
> FSDEXT2, ktery ma obrovskou vyhodu v tom, ze je to driver a
> umozni pristupovat na ext2 disk jako na jakykoukoli FATku.

Hugh? expolire2fs je normalni exploder, ktery vidi ext2. Rozhodne si ten ext2
disk nenamountujete.

> Nicmene obe tyhle aplikace bych povazoval spis za nastroj
> pro prenos Linux -> Windows a ne obracene.

Asi ano. S tim zapisem je to slabsi.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz