Re: Náhrada za sendmail

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Neděle Leden 16 21:56:35 CET 2000

Prijemne dobre rano,

konfigurovatelného.

> sendmail :-).
>
> Podivejte se na http://penguin.cz/~dawyd, mam tam popis, jak zkonfigurovat
> pppd a sendmail pro VOL.

Tiez ma to zaujima, ale na stranke pri odkaze na konfiguraciu sendmailu je
odkaz http://web.telecom.cz/davids/ppp/index.html
na stranky telekomu a nasledne sa dozviem, ze stranka neexistuje.
Je to fakt, alebo len najaka chyba na mojej strane???

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
Tel./fax: ++421/849/55 26 153, 56 21 454