Pripojeni modemu

Ing. Miloslav Ponkrác ponkrac na peregrius.cz
Pondělí Leden 17 02:10:52 CET 2000

Nezlobte se, ale drzel jsem se Vaseho navodu, ale nedari se.

Lidi, kteri mate radi Linux, zamyslete se proboha. Copak neni mozne nekde
sehnat navod pro obycejneho cloveka, jak se pripojit modemem? A nebo nekdo z
Vas programatoru nedokaze stvorit program, ktery by nakonfiguroval pro
obycejneho cloveka modem a postovni program? Vzdyt muze byt textovy! Ja jsem
stravil pomerne dost casu praci s ruznymi Unixy, takze obycejna prace v
Linuxu, byt z prikazove radky me nedela problem. Nezlobte se, neminim to
jako urazku, jsem pouze zoufaly. Nevim si rady, a ani po cteni mnoha KB
anglickeho textu proste modem nedokazu pripojit. Zacinam chapat, proc je
Linux mezi obycejnymi lidmi tak malo rozsireny. Navod, jak se s pomoci
modemu pripojit k internetu pomoci modemu ve Windows najdu v kazde druhe
knizce, pochopi to i clovek, ktery se nechce prodirat houstinami protokolu.
Me se podarilo ve Windows pripojit modem na prvni pokus za pul hodiny, a
nepotreboval jsem se nikoho ptat. Proc tedy Linux potrebuje z toho delat
vedu? Proc neexistuje program, ktery skryje tu slozitost pro toho, kdo se ji
nechce zabyvat?

Miloslav Ponkrac