Problemy s TV pod linuxem

Patrick Spousta spousta na pvt.net
Pondělí Leden 17 09:52:51 CET 2000

MIROSLAV.LUDVIK na NEOS.CZ wrote:
> Druhy problem je ten ze bych rad zakoupil nejakou TV kartu do pocitace,
> ktery bude jako darek a mam tyto podminky
> 1) funkcnost pod linuxem a pokud mozno pod win2k
> 2) pokud mozno dalkove ovladani
> 3) nezavislost na videokarte
> 4) cesky zvuk
> Nasel jsem kartu na www.askey.com jedna se o MagicXpress MagicTView + FM
> (Stereo). Problem je ze nevim zda splnuje moje podminky.

POZOR Tato karta ma jen jednu zvukovou normu a pokud to pripojite na
kabelovout elevizi, tak vetsinu programu budete met bez zvuku! Byl jsem
tuto kartu kupovat s kolegou a prodejce (ZERO) byl tak uprimny, ze nas
na tuto skutecnost predem upozornil.
Jak uz bylo psano v jinem prispevku, existuje jeste jeden typ BEZ radia
a ten jede na kabelovce v pohode (kolega si ji koupil).
Tot vse co vim, nejsem vlastnikem ani jedne z techto karet, takze me
prakticke zkusensti jsou nulove.

Cau PAT