Problemy s TV pod linuxem

Adam Vlcek Adam.Vlcek na sykora.cz
Pondělí Leden 17 11:46:18 CET 2000

> POZOR Tato karta ma jen jednu zvukovou normu a pokud to pripojite na
> kabelovout elevizi, tak vetsinu programu budete met bez zvuku! Byl jsem
> tuto kartu kupovat s kolegou a prodejce (ZERO) byl tak uprimny, ze nas
> na tuto skutecnost predem upozornil.
> Jak uz bylo psano v jinem prispevku, existuje jeste jeden typ BEZ radia
> a ten jede na kabelovce v pohode (kolega si ji koupil).
> Tot vse co vim, nejsem vlastnikem ani jedne z techto karet, takze me
> prakticke zkusensti jsou nulove.

vrele doporucuji miroVIDEO PCTVpro -> Stereo TV, FM radio, primo podporovana
v 2.2.x kernelech, firma EXAC ktera je primym distributorem ji u nas
upravuje, takze lze pouzivat jak PAL DK tak BG (5.5 i 6.5 Mhz) zvuk, na
kebelove televizi vse funguje bezchybne.
..jen to dalkove si asi budete muset napsat sam.

Adam Vlcek