HylaFAX

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Leden 17 13:16:17 CET 2000

Dobrý den,

rád bych se zeptal, zda má někdo zkušenosti s HylaFAX-em. Nějak
se mi nedaří rozběhat zasílání faxů. Mám Debian potato a z potata
i baliky hylafax-server a client. Nastavení proběhlo OK, v
/etc/hylafax mám i soubor config.ttyS1 (tam je modem), ale...
- když dám faxstat, tak se mi sice modem vypíše, ale nevypíše se
mi u něj číslo
- když pomocí faxsend chci poslat fax, tak se mi nějak zasekne
proces faxq, který se mi o ten konkrétní požadavek stará.

Zkoušel jsem poštvat na faxq strace a zjistil jsem, že se mi
korektně překonvertí dokument z PS do fax. formátu, ale do logu
se už nic nezapíše a skončí to na nějakém mmap-u...

Nevím už, jak dál, mohl byste mě někdo, prosím, popošoupnout?

Díky...

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72