zamrznuti kernelu

Miloš happz na volny.cz
Pondělí Leden 17 21:33:46 CET 2000

>Nejspis jste nezakompilovali podporu pro virtualni konzole :-).
> Pavel

Mate pavdu, podporu virtualnich konzoli jsem teda neyakompiloval. Takze jsem
fofrem spustil make menuconfig a tu podporu pridal. Po kompilaci pridat
jado, restart, (jeste teda moduly...) lilo mi nabidlo tri moznosti na
bootovani, takze novy jadro - Loading m........

A konec. Sviti kontrolka disku a vic nic. Takze podpora virtualnich konzoli
to asi nebude :-) Zkousel jsem i vyhodit par dalsich veci (APM, takovy ty
vecicky, co jdou primo na hadware a ja se bez nich na tu chvilku vobejdu) a
stejne nic.

Milos Prchlik