NAT v Linuxu

Linux Vita linuxst na krnov.cesnet.cz
Úterý Leden 18 01:38:15 CET 2000

Zdravim,

zkousim rozchodit NAT na Linuxu a nejak se mi nedari. Zkompiloval jsem
jadro (2.2.13) s podporou NAT a stahl jsem si z

	http://www.csn.tu-chemnitz.de/HyperNews/get/linux-ip-nat.html

ipnatadm, ale pri zadavani

	ipnatadm -I -i -S 192.168.1.0/24 -D 0.0.0.0/0

mi to vypisuje hlasku

	ipnatadm: setsockopt failed: Protocol not available

S NAT teprve zacinam, ale na webu jsem toho moc srozumitelneho nenasel.
Mozna jsem spatne hledal.
Prosim o nejaky napad, co delam spatne. Respektive co vsechno musim mit v
jadro zakompilovane atd..
Potrebuji prekladat celou sit. A potrebuji to udelat na dvou Linuxech
(kazdy je v jinde a spolu navzajem nesouvisi). Na obou je jadro 2.2.13 a
na jednom je RedHat 5.1 a na druhem RedHat 6.1.

Diky za pomoc

St.