apache-virtualhost a SSL

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Leden 18 10:08:25 CET 2000

:> Moze na jednom serveri bezat viac virtualnych apache-ssl serverov ? Nikde
:> som sa nic blizsie totizto nedocital a mne chce bezat iba jeden.

mne ich bezi viac .. cize odpoved na zakladu otazku je ano ..

mozno by stalo za to specifikovat verziu apache :-{))

mne to bezi dokonca na historickej verzii Apache/1.3.2 s mod_ssl

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying