[linux] Linux a *.asf

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Leden 18 10:02:16 CET 2000

Jan Krnavek <Krnavek na seznam.cz> wrote:

 : Zdravim,
 : nevie mi niekto poradit (freshmeat nevie :-)) ako je linux na tom s *.asf
 : fajlami? (advanced streaming format)

 : Stacil by mi aj prehravac.

 : 		S pozdravom

 : 				|<mec

 : Protoze asf je pomerne mladej format,tak si myslim,ze este nic neni:((
 : Ps:celkem se mrkvosoftu povedl..
 : 				Krnavek na seznam.cz

vid archiv konferencie.
microsoft urobil player aj pod linux, ale asi to bola nejaka bocna aktivita
niekoho, lebo potom z ich stranky zmizol a zmizli aj vsetky zmienky ze
kedysi vobec existoval :-)
(ten player prehraval iba zvuk, aspon ked som ho skusal)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |