apache-virtualhost a SSL

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Leden 18 11:21:59 CET 2000

> pocuva web server aj na porte 443? co je default pre ssl?
> vie, ze su tie virt. hosty "named based"?
> ak hej, je nastaveny dany visrtual host s SSLEngine On a podobnymi
> direktivami? skutocne by pomohol relevantny vycuc z konfiguraku..

Najprv som zistil ze nemam NameVirtualHost aj pre port.
Potoms om pozrel do logov a zistil ze zapisuje ze vraj obidva su
configured. Avsak na www.nieco.sk mi hodi ze neexistuje, ale na
www.nieco2.sk mi hodi obsah www.nieco.sk. A ked sa dotazem na ip-cko tak
mi zase hodi obsah www.nieco.sk. Urcite tam mam nejaku blbu direktivu.
Este porovnavam konfiguraky.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }