Riva TNT2, Matrox-ky a Open GL

Vladislav Cerny blackie na zf.jcu.cz
Úterý Leden 18 12:32:30 CET 2000

On Mon, 17 Jan 2000, Miroslav BENES wrote:

> Preji krasny den !
>

> mmap(0, 4096, PROT_READ|PROT_WRITE, MAP_PRIVATE|MAP_ANONYMOUS, -1, 0)
> =0x40001000
> write(2, "could not get GLX visual\n", 25) = 25
> munmap(0x40001000, 4096)                = 0
> munmap(0x40000000, 4096)               = 0
> _exit(1)                               = ?

Tohle mi hlasil, kdyz jsem dal misto 16bit Z-buffer (chodici) 32bit.
(na 16bpp Xserveru)

> Dokazete nekdo vycist, co s tim je ? Selskym rozumem bych rekl, ze
> varicad chce GLX, ale nelibi se mu to, ktere ma k dispozici.
> Provozujete nekdo varicad s podporou OpenGL na free X serveru ?
> S jakou konfiguraci ?

Pouzivam Debian 2.2 s experimentalnimy GLX moduly (i starsi verze) na
Matroxech G200 a G400. Varicad chodil s GLX celkem bez problemu (i kdyz jsem
testoval jen kratce, velke zkusenosi nemam.)

Vlada Cerny
<blackie na zf.jcu.cz>