apache-virtualhost a SSL

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Leden 18 12:58:49 CET 2000

Vnesiem trosku svetla...
Blby IE5.0 mal problemy s adresami....takze ono mi to v podstate funguje.
Druha vec je, ze pri spojeni mi hodi hlavicku prveho virtualneho servera a
tym padom aj jeho certifikat. Samotny obsah stranky uz je potom okej.
Takze predsa to vyzer ana to, ze pokial chcem 2 rozne certifikaty, treba
mi dve rozne ip-adresy.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }