Kompilace noveho jadra

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Leden 18 14:37:33 CET 2000

On Tue, 18 Jan 2000, Hachle wrote:

> Zdravim vsechny, predem bych rad upozornil, ze s Linuxem nemam prilis
> mnoho zkusenosti jako spravce, pouze jako uzivatel. A ted k problemu.
> Pokousel jsem se zkompilovat nove jadro podle Dokumentacniho projektu k
> Linuxux, ale pri kompilaci make zImage jsem zatuhnul na hlasce System is
> too big. V adresari arch/i386/boot(?) se mi sice vytvoril zImage, ale
> pouze 4096 B veliky. Nevim jak dal, nebo co jsem udelal spatne.

Bohuzel je dokumentace vzdy kousek za realitou a ta je jiz takova, ze je
nutno nejnovejsi jadra kompilovat s volbou make bzImage.

Nejvice up-to-date je v pripade jadra adresar Documentation ve strukture
zdrojaku jadra.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |