ISC dhcrelay

Borek Lupomesky lupomesk na sun.ujep.cz
Úterý Leden 18 15:34:15 CET 2000

On Tue, 18 Jan 2000, Michael Mraka wrote:

> Borek Lupomesky wrote:
> %    Hi all,
> %
> %    Fungoval nekomu dhcrelay na Linuxu? Ja to na jadre 2.2 nedokazu
> % rozchodit.
>
> Ano (2.2.13). Mozna by ale bylo lepsi popsat problem, protoze takhle vam s tim
> nikdo nepomuze...

   No ted jsem se na oficialni strance ISC DHCP server docetl, ze v RH 6.0
dhcrelay vubec nefunguje, takze upgradnu a uvidim.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========