OT: kreslenie topologie siete pod linuxom

Úterý Leden 18 15:34:50 CET 2000

Dňa 18. Jan 2000 o 14:46, Marek Blasko napísal(a):

> cheops
akurat je problem, ze cheops sa akosi nevyvija dalej...
verzia 0.60 je sice pouzitelna, ale stale to ma muchy, ktore by bolo fajn
opravit..

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk