certifikat pre ssl

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Úterý Leden 18 16:21:00 CET 2000

obvykle certifikacny urad musi splnat pomerne dost prisne oficialne
kriteria
nie je mozne sa len tak stat certifikacnym uradom
je ale mozne od takeho uradu zakupit certifikat
ked potom user mrkne na stranky cez ssl a tam je kryptovany content tak sa
podla certifikatu a jeho pravosti (ktora je overitelna na stranke daneho
certifikacneho uradu - certifikacnej autority). Ked ide o komunikaciu
ktora ma kryptovat doverne data (cislo kreditky apod.) tak je to
podstatne.