Kde sehnat RH6.1CZ

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Leden 18 17:44:59 CET 2000

On Tue, 18 Jan 2000, Ing. Miloslav Ponkrac wrote:

> S vypalenim je problem, me se to nepodarilo ani v oficialni "vypalovne CD".
> Jednak je to vetsi format, nez 650 MB, jednak je to mozna chraneno proti
               NESMYSL                                     DRUHY NESMYSL
> prepalovani.

Verim ze s tou ochranou to bylo mysleno jako vtip, pak tam chybel smajlik
:)

Ja jsem tech CD vypalil bratru 60 pro lidi tady kolem! Mam to jako ISO
image, ktery se da pohodlne schovat, pak se to da vypalit na
JAKEKOLIV vypalovacce!!!!!!!!!!!

R.V.