OT : HP vypalovacky

Ivan Bibr bibri na alpha.inf.upol.cz
Úterý Leden 18 18:22:40 CET 2000

On Tue, 18 Jan 2000, Petr Novotny wrote:

> Ano NAHODOU! Pomerne rozsirene HP8100 a podobne to neumi,
> a podle HP tech. supportu to umet nikdy nemely a nikdy nebudou -
> 80min CD je totiz mimo specifikace nejakeho toho barevneho
> booku. A basta!

 Hmm, Hp asi zmenili nazor. Vcera jsme zakoupili jednu 8000, 8100
kompatibilni. on to sice ten soft nepozna a tvrdi, ze pretahujes, ale pak
to zkontroluje jeste jednou pred palenim a tam je to v pohode. uz jsem dve
vypalil ......

 Teda, uplne presne, nepalim to ja ale kolega. Pod winama a nevim cim,
ale rozhodne umi vypalit 80 min CD.

S pozdravem
                                    Ivan Bibr

                                               Bibr Ivan