Too many open files

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Úterý Leden 18 18:58:16 CET 2000

Radek kohout pise:

> file-max

> Zkusil jsem, ale ulimit -a se nezmenilo
> samba mi po restartu hlasi
>  file_init: Information only: requested 10000 open files, 246 are
> available.

Tak kdyz chce otevrit 10000 souboru (coz se mi zda opravdu hodne,
provozoval jsem sambu na serveru i s RedHatem 5.2, ale nikdy jsem takovej
pozadavek nevidel), tak bych zkusil

echo 12000 >/proc/sys/kernel/file-max

tj. trochu vice, nez 10000, aby si i ostatni procesy trochu vrzly. Pokud by
to nepomohlo, zkusil bych jeste pred nastartovanim samby dat

ulimit -n unlimited

ale myslim, ze root by zadne limity mit nemel. Jinak vynatek z manualu k
bash:

ulimit [-SHacdfmstpnuv [limit]]
              Ulimit  provides  control over the resources avail-
              able to the shell and to processes started  by  it,
              on  systems  that allow such control.  The value of
              limit can be a number in the unit specified for the
              resource,  or  the  value  unlimited.

Zvetsenim file-max se hodnoty ulimit nezmeni (aspon myslim).

Leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/