Limity v APACHE

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 18 19:40:00 CET 2000

On 18/01/2000, Vladimir Fux wrote:

> Zustal jsem stat pred takovou hlouposti....
> Potreboval bych odesilat z formulare text. Tento text muze byt nekdy dost dlouhy.
> Pouzivam metodu POST pri odeslani dost delsiho bloku textu (asi 9000 znaku)
> jsem ale dostal zpet odpoved:
>
> Bad Request
> Your browser sent a request that this server could not understand.
> Size of a request header field exceeds server limit.

Jste si stoprocentne jist, ze pouzivate POST? Ja bych si na to nevsadil,
protoze ta hlaska jasne rika, ze "velikost hodnoty hlavicky
presahla...". A pri POSTu data nejsou v hlavicce ale v body requestu.

> Da se tento limit nekde nastavit?
> Pokud ne, da se to resit nejak jinak, mazaneji?

Jsem si prakticky jist, ze pouzivate GET, napovida tomu i pohled do
zdrojaku. Tyto limity jsou definovany (a popsany) v souboru
src/include/httpd.h distribuce - defaultni hodnoty jsou 8190, coz
odpovida tem Vasim 9KB.

Jinak maximalni velikost tela requestu se nastavuje pomoci runtime
direktivy LimitRequestBody. Tak snad jedine, ze by Apache odpovidal
spatnou hlaskou a vy jste mel tento limit nastaven. Ale standardne to
urcite neni, defaultni hodnota je 0 (neomezeno).

S pozdravem