Remote pop na email server

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Leden 18 22:08:07 CET 2000

On 18 Jan 2000 18:44:34 +0100, Petr Novotny wrote:

: na jen_obcas_pripojene_pocitace byl vytvoren pro predavani posty
: protokol UUCP. Pouzijte ten. Budete mit _mnohem_ jednodussi
: zivot a klidnejsi spani.

To je sice v principe dobra rada, lenze sa obavam,
ze vacsina (zvlast roznych rychlokvasenych) providerov
bude na uucp pozerat ako tela na nove vrata :-)
Sam som s UUCP cosi preskakal (tak pred 10 rokmi),
ale veru by sa mi nechcelo to znovu studovat
a setupovat...

Pre povodneho pisatela: V manualovej stranke fetchmailu
je celkom slusna diskusia tychto problemov, vratane
rady pouzit UUCP. Bez spoluprace s providerom ale
spolahlive riesenie nenajdete.

Zdravi
--
				Stano