Problemy s TV pod linuxem

Marian Jančár mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Úterý Leden 18 01:12:57 CET 2000

Frantisek Bocek wrote:

> Marian Jančár <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz> píše v diskusním
> příspěvku:387FAEE3.45D4524 na milada.troja.mff.cuni.cz...

> Prosim o odkaz na tento software, velmi zajimava vec.

Zeptejte se na video4linux-list na redhat.com, ja si to presne nepamatuji a
v tom baliku neni zadny odkaz. V4l2 driver na bt8x8 karty je na
http://bttv-v4l2.sourceforge.net. Tu kartu o niz je rec jsem si dneska
koupil (bez radia, BG+DK), ale jeste mi nechodi zvuk. Zadny zvukovy cip
na sobe nema - aspon i2c driver s parametrem scan=1 nic takoveho
nenajde.

--
Marian Jančár <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz>