ztraci se mi maily pro uzivatele

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Úterý Leden 18 22:50:07 CET 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> A to myslite, za tady nekdo ma kristalovou kouli, ze ktere vycte, proc se
> u vas nachazi kyberneticky bermudsky trojuhelnik? Proste zkontrolujte,
> jestli se prislusny odesilaci uzel pokousi na vas stroj ty mizejici maily
> poslat. Pokud ne, je to problem nekoho jineho (ztrati se uz u
> odesilatele). Pokud ano, pak aspon popiste, co jste zjistil.
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."

ale dyk jo, vim, ze mi to nikdo nevycte z kavovy sedliny na dne hrnicku,
co se tam deje. Ja jen konstatuju, jak mi to pripada. Uz beru tcpdump a
hledam, cmucham, premyslim ...

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...