"ucpane" ftp

Vladimir Fux fux na infoline.cz
Úterý Leden 18 22:53:09 CET 2000

> FTP clientem nemuzu na vzdaleny server nahrat vetsi soubor nez cca 1024
> byte. Na mistni server to jde vpohode (po eth i serial rozhrani).
> Pokud zkusim na ten vzdaleny server nahrat neco z mistniho serveru (fuguje i
> jako gatway) tak to projde taky OK.
> Ale jinak ani boha.

Hmm. Nepomuzu, ale pridam se.  Dela mi to totez, a odhaduju, ze v pohode
projde to, co se vejde do jednoho paketu. Kdyz je toho vic, budto to neprojde
vubec, nebo treba za hodne dlouho. Nepomaha ani passive mode.
Jen, kdyz je nejaky zvlast dobry pocasi, podari se obcas i kdyz s potizema
poslat i vetsi kusy. To ale musi byt linka opravdu dobre pruchodna, a to tak
dobre, ze treba stahuju soubory rychlosti az 20+ kb za vterinu.
Posilam to pres stroj, ktery slouzi jako gateway, (Linux RH 6.1), pouziva
maskaradu (ipchains) a mam instalovan modul ip_masq_ftp ci jak se jmenuje.
(/sbin/modprobe ip_masq_ftp)

Vladimir