XFCom_Rage128 od SuSE + cestina?

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Středa Leden 19 02:16:35 CET 2000

>mam kartu ATI Rage 128 16MB, neslo mi v RH6.1 CZ od Cpressu zprovoznit
XWindow.
>Na stejnem stroji jsem to rozchodil se starickou S3 Trio 2MB s
XFree86_VGA16.
>S kartou ATI jsem to rozchodil pomoci servru od SuSE, ale uz mi nejede
cestina v Gnome ani v KDE.
>Na konfiguraci s S3 mi fungovala. Uz jsem prohledal vsechny me dostupne
zdroje. Prosim o nasmerovani.

     Mě ta samá karta s tím samým X serverem jede s češtinou OK (na RH 6.0).
Touto hláškou Vám asi moc nepomohu. Předpokládám, že se jedná o nějakou
drobnou
chybu v konfiguraci. Asi do toho koukáte moc dlouho a nejste schopen ji
vidět. Dejte si oddech a zkuste to znova :-)
     Co vám přesně nejede, klávesnice nebo se nozobrazují ty pravé fonty?

                                                                    Jiří
Mlíka