Too many open files

Radek kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Středa Leden 19 05:59:08 CET 2000

> Odesílatel: Jan Panoch <jap na globe.cz>

> tohle vzdy nestaci - jeste je nastaveni nejakeho maxima primo v jednom
> .h souboru
> ve zdrojovych textech kernelu.. Mozna je to file.h nebo fs.h, jeste se
> podivam..
> Vim, ze v 2.0.x s tim byly problemy, protoze default hodnota byla nizka,
> a musela se zvetsit..
> Ve 2.2.x uz je default vyssi, a treba nam na serverech staci..
>
> Bye

Obavam se, ze jsem dospel k podobnemu a budu muset znovu prelozit jadro.
mimochodem, jeste jsem to nikdy nedelal.
ty soubory, ktere se musi upravit jsou
/usr/src/linux/include/linux/fs.h
/usr/src/linux/include/linux/limits.h
(podle Kernel-hacks-HOWTO ze serveru penquin)

zatim diky za pomoc
Preji prijemny den

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz