"ucpane" ftp

Radek Andrs radek na interdata.cz
Středa Leden 19 09:15:52 CET 2000

Radek Andrs <radek na interdata.cz> píše v diskusním
příspěvku:862l7j$ouq$1 na ern.kit.vslib.cz...
> Tak uz tady resim cca tyden jeden divny problem:
>
> FTP clientem nemuzu na vzdaleny server nahrat vetsi soubor nez cca 1024
> byte. Na mistni server to jde vpohode (po eth i serial rozhrani).
> Pokud zkusim na ten vzdaleny server nahrat neco z mistniho serveru (fuguje
> jako gatway) tak to projde taky OK.
> Ale jinak ani boha.
>
> Netusite nekdo, kde by mohl byt problem ?

takze uz jsem na neco prisel. MTU je vsude 1500 a to je prave problem. Kdyz
jsme ho srazil (zatim) na napr. 296 tak to jede OK.

- jenomze jsem to zatim nastavil jen na ppp pro modemy v ppp.options avsak
nevim, kde to mam nastavit pro jine rozhrani (hlavne eth0).

Diky
Radek Andrs