Linux na Alphe

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Leden 19 12:48:57 CET 2000

On Wed, 19 Jan 2000, Miroslav Lednicky wrote:

> Cau!
>
>     Videl jsem, ze tu nekdo provozuje SUBJ. Jake s tim
> mate zkusenosti? Je k dispozici nejaka rozumna distribuce
> a tak ....

Distribuce RH 6.1 pro Alpha procesory mi jede na Alphastation 255 naprosto
paradne. Krome zapasu se SRM konzoli (specificke pro Alphu) jsem nenarazil
na jediny problem. Proste parada. Driv tam byl DU, ale kvuli zastaralosti
a Y2K je z toho Linux a hned je sprava veselejsi :)

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |