zaznamy v DNS

Středa Leden 19 15:18:44 CET 2000

Jan Satko (satko na quanto.uniag.sk) wrote:
: > > Ne tak to neni. Zda je autoritativni ci ne pozna podle /etc/named.conf,
: > > zda tam ma definici prislusne zony ci ne.
:
: No ale ani to nie je celkom dobre.

Naopak, je to naprosto dobre a presne.

: Napr. jedna domena ma nastaveny nas dns-server ako sekundara.
: Ked pustim nslookup ten zahlasi ze nas server je authoritativny, len nas
: server nema ani tusenie o danej domene.
: Takze vie to niekto dobre vysvetlit ?

autoritativni = primarni nebo sekundarni

Vsechny nameservery uvedene v DNS zaznamech musi byt autoritativni.

Doporucuji prostudovat DNS-HOWTO a obzvlaste jeho konec, kde jsou odkazy
na spoustu dalsich informaci ohledne DNS.

Ke kontrole korektnosti DNS zaznamu doporucuji
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/sleuth/. U vsech chyb ktere najde
uvadi i odkaz k dokumentaci kde je moze si precist jak to spravit.

Leos Bitto