Login telnet-root

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Leden 19 16:28:56 CET 2000

:> A myslite, ze je vhodne se TELNETem prihlasovat nekam jako root?? Vy chcete
:> nekomu umoznit, aby zjisti vase rootovské heslo?

Vazeni .. otazka bola polozena spravne ... mozno ma dotycny na to svoje
dovody o ktorych mi nic nevieme .. tak mu skusme najskor odpovedat a potom
pisat, co si o tom myslime ..

:> > Kde nastavit abych se mohl telnetem prihlasit jako root.

napr.

man securetty

v subore /etc/securetty treba napisat na ktore ttys sa moze hlasit root ..
zvycaje su tam len konzolove ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying