pulse volba

tief na hit.sk tief na hit.sk
Čtvrtek Leden 20 09:55:03 CET 2000

On Thu, 20 Jan 2000, Jan Satko wrote:

> Aha takze sa chapeme. Ale aj tak nechapem ako ti moze niekto druhy rusit
> hovor. Ved ked je malo kablov , hodi sa tam nejake PCM-ka cize nejaky
> multiplexor. Mozno ze ten multiplexor blbne.

No proste to rusenie tam je, v starych ustredniach bolo aj pocut stale
take to rapcanie v pozadi, v novych to nie je pocut ale niekady tam je,
sice slabe ale dost na to aby modem bol problemovy. No a PCM-ka to je
kapitola sama o sebe :-). I ked s PCMkou som mal niekedy problem sa
pripojit aj 19200. Pripojit = zapojit a udrzat spojenie.Ta vec je proste
na modemy zla :-))). Aj ked vraj s novymi pcmkami to nie je az take zle.
Ale zase tie sa velmi nepouzivaju. Ked uz sme pri tom, dalsia vec co
moze byt zla na modem je ustredna. niektore ustredne napriklad nepustia
von viac ako 33.600 alebo 19.200.

s pozdravom

----
Matus 'TiEF' Martinak