Nestandardni formatovani disket

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Čtvrtek Leden 20 09:19:13 CET 2000

Marek Blasko wrote:

> no ten nemam ale mne sa oplatili devices pre fd?u1600 ... treba skusit niektore
> idu aj na normalnej disketovej (niekedy ide vedsia kapacita a mensia nie)
> a formatuje sa klasicky fdformat-om

prikazem man fd zjistite minor cisla pro prikaz mknod,
napriklad ja pouzivam diskety formatovane na 1760K,
device vytvorim v /dev takto:
mknod /dev/fd0H1760 b 2 96
a pak uz je mozno formatovat:
fdformat /dev/fd0H1760
a kopirovat strom adresaru:
find . -print | cpio -oO /dev/fd0H1760

Nevim, jak je to s FAT na takove diskete,
ext2 v pohode. Vetsinou ale pouzivam diskety
pouze vyse naznacenym zpusobem.

Petr Bravenec