Spojenie (bolo Re: pulse volba)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Leden 20 10:36:31 CET 2000

> niekdo si to myli z optickymy spojmy ;) ale taky radiovy spoj o peknom vykone
> (10W aviac) zo smerovou parabolou z peknim ziskom to ked dotoho vleti holub tak
> je impotentom na rok ;) a nestratis ani bit

No opticke spoje je to najlepsie co v dnesnej dobe existuje a urcite radia
maju co dohanat. Ale SkyWalker boli normalne radia a pri zmene pocasia ako
z jary na zimu a podobne sa nam rozladili s raz chodili a raz nie. Teraz
su nove smerove radia, co nieco aj stoja a najdrachcsie su tie 360
stupnove. S novymi typmi som do styku este neprisiel. Ale vsetok plech je
zavisly na teplote a aj laser.

 S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }